Ads Top

Kini bukan sekadar 'Like'

Dari haritu lepas baca daripada Amanz berkaitan butang Like terbaru di Facebook, aku asek terlupe je nak cuba..

Sekarang dah ada banya pilihan untuk mengenengahkan perasaan korang tentang apa yang dikongsikan di Facebook..

Kalau dulu..

Ade kematian, kesedihan..semua Like..apadah.

Sekarang, Facebook dah tambah 'perasaan kat Facebook'..

Korang hanya perlu letakkan cursor di perkataan Like tu..dan lebih kurang 2 saat kemudian, akan dapat lihat 'perasaan' yang boleh dipilih..

Ada..Like, Love, Haha, Wow, Sad dan Angry



Dah cube??

Pasni kalau ade berita sedih sila jangan like ye..hehe

No comments:

Komen dengan penuh berhemah ye. Terima kasih.

Powered by Blogger.