Ads Top

Pendapatan Blog Bulan Februari 2016

Ok..

Macam biasa aku nak bagitau  pendapatan blog aku untuk bulan Februari..

Secara keseluruhannya masih tak banyak dan agak menurun berbanding bulan bulan sebelumnya..

Secara rumusan, pendapatan untuk bulan Februari 2016 adalah melalui:

Affiliate RM84
Adsense USD4
Lynk.my RM5

Perbelanjaan blog:

Tiada..aku takde belanje ape ape untuk blog..cume banyak guna masa dan otak je..modal paling murah..hehe..

Kalau berminat, boleh tengok sejarah pendapatan aku bulan Januari 2016 jugak..

Tak lama lagi aku nak cube buat cabaran untuk diri sendiri..

Cabaran untuk dapat RM1k/bulan melalui blog..sekarang ni aku tengah draf strategi dan jadual untuk laksanakan cabaran ni..

Cadangkan nak start cabaran tu bulan Mei..

Push hard!


No comments:

Komen dengan penuh berhemah ye. Terima kasih.

Powered by Blogger.