Ads Top

affiliate method

Nak beg tangan Louis Vuitton?


Aku nak menyebut jenama beg tangan ni pun dah tergeliat. Setahu aku harga pasaran beg tangan ni dalam RM7000. Wow! Mahal gile..

Geng-geng Datuk Seri Vida je mampu beli ni. 

Tapi aku nak bagitau satu cara untuk korang mungkin boleh memenangi beg tangan Louis Vuitton ni.

Untuk yang nak mencuba nasib je..Yang rasa tak nak cube tu terserah..

Ada satu Contest yang dianjurkan oleh Bandoru.com sempena pelancaran laman web mereka pada 5 November 2016 nanti. Tarikh tutup contest ni pun hingga 5 November 2016.

Cepat-cepat lah sertainya. Manalah tahu rezeki korang dapat beg tangan Louis Vuitton tu..


Nak maklumat lanjut boleh tengok kat laman web Bandoru.

Tiada ulasan:

Komen dengan penuh berhemah ye. Terima kasih.

Dikuasakan oleh Blogger.