Ads Top

affiliate method

Jobdirumah is Back!


Jobdirumah is back! Sebelum ini aku ada cerita berkenaan laman web Jobdirumah yang dah bercuti menyebabkan pendapatan dari blog aku berkemungkinan akan berkurangan. Tak lama kemudian, aku dapat emel dari pihak Jobdirumah bahawa laman web Jobdirumah nampaknya dah kembali beraksi.

Apa tu Jobdirumah?

Bagi yang belum tahu lagi, Jobdirumah ni adalah laman panduan kerja dari rumah. Laman Jobdirumah tidak menyediakan kerja, tetapi menyediakan panduan bagaimana kita boleh bekerja dari rumah dan menyediakan senarai kerja yang boleh kita buat di rumah.

Pada yang nak panduan tu boleh dapatkan di laman Jobdirumah. Dan aku rasa pengguna sekarang lebih bertuah sebab sebelum ni harga panduan Jobdirumah RM80  (aku dah beli ye..). Tapi yang baru ni bermula hanya RM30. Pada yang dah beli panduan yang lama masih boleh guna yang lama tetapi yang baru ada beberapa penambahan mengikut panduan yang terkini.

Semua orang boleh mencuba untuk bekerja dari rumah.

Diingatkan bahawa Jobdirumah hanyalah panduan. Jika korang beli kemudian baca lepas tu tak bertindak, memang apa pun tak dapat.

Bekerja dari rumah bukan bermakna korang hanya perlu goyang kaki. Bekerja dari rumah tetap perlu bekerja. Cuma masa bekerja tidak tetap dan boleh disesuaikan mengikut gaya hidup korang.

Jika nak dapatkan panduan kerja dari rumah tu boleh klik banner kat bawah ni:


Tiada ulasan:

Komen dengan penuh berhemah ye. Terima kasih.

Dikuasakan oleh Blogger.