Ads Top

Duit Raya Seorang Blogger


Sejak meningkat umur dewasa ni memang dah tak merasa duit raye. Kene bagi duit raya tu memang dah pasti.

Walaupun tak wajib untuk bagi duit raya. Tapi masa ni la kita nak bersedekah.

Bagi duit raya ni ikut kemampuan masing-masing..

Aku tau..sedekah bulan ramadhan lagi banyak pahala..

Yang penting amalan bersedekah kene di amalkan bukan hanya bulan ramadhan, tapi jugak pada bulan bulan yang lain.

Tugas aku setiap kali raya memang tolong simpankan duit raya anak aku..

Lepas raya masukkan dalam akaun Tabung haji diorang..

Mana Duit Raya untuk Aku?

Duit raya aku bukan orang yang bagi. Tapi dari BLOG aku. Dengan blog lah aku dapat merasa duit raye balik.

Dengan blog aku dapat kumpul duit raya.

Nanti lepas raye boleh masukkan duit dalam akaun Tabung haji aku jugak sambil masukkan duit raye anak-anak. hehe

Sempena hari raya yang menjelang tiba ni, aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua blogger diluar sana.

Terutamanya yang baca blog aku yang tak seberapa ni hehe.

Sungguh korang la inspirasi aku untuk terus berusaha dalam dunia blog.

Banyak lagi yang aku perlu belajar untuk menggapai impian menjadi seorang blogger yang boleh dianggap berjaya..

2 comments:

  1. duit raya ni..aku tunggu syarikat luaq negara bagi.

    haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha..Itu dah tahap pro tu dapat dari obesea :-)

      Selamat hari raya Cikgu. Terima kasih sebab sempat beraya kat blog ni hehe

      Delete

Komen dengan penuh berhemah ye. Terima kasih.

Powered by Blogger.