Ads Top

Ini Akibatnya Jika Cuti Berblog Sebulan..



Pejam celik pejam celik, rupenya dah lebih sebulan aku tak tulis apa-apa kat blog aku ni. Bukan blog ni aje, tapi blog yang lain pun sama.

Ini adalah blogpost pertama aku untuk tahun 2018. Aku harap ia akan mengembalikan semangat aku untuk aktif berblog semula secara konsisten.

Betullah orang kata..

Nak mula tu senang...

Nak berubah tu pun boleh kata senang...

Nak KONSISTEN tu yang susah..

Bukan aje dalam bab blog, tapi dalam kehidupan seharian kita pun kesnya lebih kurang sama.

Tahun 2018 ni juga merupakan tahun ke 3 aku berblog secara serius.

Kalau dalam bisnes, tempoh 3 tahun ni dah kire hampir lulus la..Kalau lepas 5 tahun tu lebih afdhal..

Konsep berblog pun mungkin lebih kurang sama macam berniaga..

Jadi aku harap aku akan terus berblog sampai la bile-bile..

Bukan setakat untuk buat duit dengan blog, tapi juga untuk memberi manfaat dan memberi kepuasan kepada aku sendiri.

Ok.

Sebenarnya aku bukan saje-saje nak cuti sebulan lebih dari berblog.

Tapi ada sebab musabab yang tak dapat dielakkan dan aku terpaksa gunakan masa berblog aku untuk perkara lain yang lebih utama..

Tapi Alhamdulillah..

Sekarang semuanya dah kembali seperti sediakala dan InsyaAllah aku boleh mulakan rutin aku berblog.

Pada yang baru nak berblog..

Aku doakan korang teruskan niat tu dan berjaya dalam dunia blog ni 😉


1 ulasan:

  1. okaylah baru cuti sebulan. Aku ni dah berbulan, ni pun baru berjinak balik dengan blog hahaaha

    BalasPadam

Komen dengan penuh berhemah ye. Terima kasih.

Dikuasakan oleh Blogger.